Töissä on viime päivinä ollut normaalia hektisempää. Palautetta on ropissut niskaan, vaikka siihen ei välttämättä olisi aihettakaan. No, sellainen pieni napina kyllä kuuluu jo pelkästään luontaisetuna näihin hommiin. Rajansa kuitenkin kaikella. Joskus "ihan aikuisten oikeesti" tuntuu, että työmaalla vallitsee hiekkalaatikon lait. "Toi sun tekemä hiekkakakku on ihan kauhea", "Mun kaverinkin mielestä sun hiekkakakku on kamala" jne.

Torjuakseni hiekkalaatikkoahdistuksen olen jatkossa päättänyt näyttää "pitkää nenää" – ainakin sisäisesti – kaikille, joilta mopo on aikeissa karata käsistä. Jo aikaa sitten loppuneessa Ally McBeal-sarjassa kehiteltiin tunnarimusiikkeja, mutta minäpä pistän paremmaksi. Minun sisäinen irvitykseni näyttää tältä:

370892.jpg
Tämä Elmon kuva odotti minua tänä aamuna duunin sähköpostissa.
Sisko se tietää, millä minun päiväni paranee takuuvarmasti!
Turhanpäiväiset kommentit saivat saman tien jäädä ihan omaan arvoonsa.