Voi että nyt on ihania kuralätäköitä joka puolella! Tekeepä melkein itsekin mieli mennä vähän roiskuttamaan...Tähän mennessä olen kuitenkin tyytynyt seuraamaan sivusta. Elmo on ihan innoissaan ja lauleskelee samalla (Huvitutti-orkesterin innoittamana) "hypitään kuralätäköissä, hypitään kuralätäköissä".

E: "Äiti, käyn nopeasti hakemassa lapion ja ämpälin. Tulen ihan kohta takaisin kulalätäkköön". Ihan kuin sitä olisi tarvinnut epäillä....

E: "Ilona syö tissimaitoa (minä imetin vieressä Ilonaa). Minäkin tulen holppäämään. Ihan vaan leikisti. Hölps."

E: "Haluan kaikki kavelit (muumi, mikki, Risto-koira, pupu, Sakke Sankari (kilppari tai amppari - mikä lieneekään?), barbababa, panda, pari pikku nallea, apina, Nalle Puh, Tikru, Nasu, Ruu, Pöllö ja Ihaa) minun sänkyyn nukkumaan. Missä minun kavelit on?" Yöllä tuo "kaveri"-lauma sitten sataa Vesan ja minun niskaan, kun kaikki pitää saada mukaan meidän sänkyyn. Viime yönä pelästyin nukkuvani Ilonan käden päällä, mutta se olikin vain Tikru.... ;-)

E: "En HALUA kestovaippaa. Laita se Ilonalle. Iltsukka tykkää kestovaipoista. Minä haluan ison pojan kalsalit."

E: "Nuku minun vielessä. Laita pää siihen. Äiti, silitä minua. Piillä kaivuli ja iso kauha."

E: "Äiti, aja sinä autoa. Sinä olet hyvä kuski."