Nykyään päivät ja viikot vilahtavat ihan hirvittävällä vauhdilla. Huomenna on taas jo perjantai. Sitä en tosin valita yhtään. Vesa innostui ostamaan koko perheelle liput lauantain Disney on Ice -näytökseen. Saapa nähdä, malttaako Elmo istua paikallaan vai juoksentelemmeko näytöksen ajan pitkin Hartwall Arenan käytäviä. No, pääosassa jäällä ovat ainakin pojan suosikkihahmot, Mikki ja Aku. Ilona saa luvan viihtyä näytöksen ajan kantoliinassa.

Olin tänään tyttöporukassa (Marjut, Olivia, Ilona ja minä) shoppailemassa Jumbossa Vantaalla. Saaliiksi sain Elmolle kahdet housut, pari paitaa, lakanat ja tuliaisiksi sininen pikku-barbababa. Ilona sai pari kivaa pinkkiä bodyä, talvihatun ja lohdukkeeksi pari uutta tuttia. Lisäksi löysin Stockkan alekorista molemmille lapsille kevääksi pari pipoa. Maksoivat ehkä jotain kaksi euroa kappale. Hyvä ostos!

Oliviasta (7kk) ja Ilonasta kasvaa tällä menolla himoshoppaajia. Ilona pötkötteli välillä vaunuissa, välillä kantoliinassa. En oikein käsitä, miten pari vuotta sitten Elmon kanssa samanlaiset reissut olivat hirvittävä ponnistus. Olin koko ajan stressantunut ja Elmokin vaan itki ja kitisi koko ajan. Nyt homma sujui kuin rasvattu. Tuntui suorastaan siltä, että tämä päivä oli nyt sitä minun "omaa aikaa"... Olen myös iloinen siitä, että minulla on tarvittaessa käytössä lastenhoitoapua (Elmo tänään mummilla ja ukilla). Pienet happihyppelyt kodin ulkopuolelle tuulettavat aina mukavasti väsynyttä mieltä ja ruumista.

Jaahas, Ilona heräilee... palaan taas "asiaan" paremmalla ajalla.